Reklamace a vrácení zboží

Pokud se rozhodnete zboží reklamovat či vrátit, kontaktujte nás na e-mailové adrese reklamace@fajnebalonky.cz nebo prostřednictvím kontaktního formuláře. Pokusíme se Vám maximálně vyjít vstříc a nastalou situaci co nejrychleji vyřešit.

Vrácení zboží

Chápeme však, že se může stát, že s nákupem nebudete plně spokojeni. Proto našim zákazníkům nabízíme bezproblémové podmínky pro vrácení zboží. 

Pokud si přejete výrobek vrátit, jednoduše zašlete balíček zpět do 14 dnů od jeho obdržení. Upozorňujeme, že vrácené výrobky musí být nepoužité, nepoškozené a v původním obalu. Pokud výrobek tyto požadavky splňuje, provedeme vrácení peněz na váš bankovní účet co nejdříve.

Je důležité si uvědomit, že protože prodáváme balónky nafouknuté heliem, jsou považovány za zboží s krátkou trvanlivostí. Z tohoto důvodu není možné povolit žádné zrušení ani odstoupení od kupní smlouvy po dokončení dodávky, která obsahuje heliové balónky.

Reklamace a vrácení zboží
Reklamace a vrácení zboží

Jak vrátit zboží?

  1. Zabalte produkty, které chcete vrátit tak, aby bylo zboží maximálně chráněno při přepravě.
  2. Vyplňte Formulář odstoupení od kupní smlouvy.
  3. Vytištěný a podepsaný formulář vložte do balíčku spolu se zbožím.
  4. Balíček zašlete na adresu:

Irén Matyasovszki
Fajné Balónky
Masarykova 873, Valašské Meziříčí 757 01 
Česká republika

Reklamace

Pokud se rozhodnete zakoupené zboží reklamovat, zašlete jej na níže uvedenou adresu spolu s vyplněným reklamačním formulářem.

O průběhu reklamace, jejím přijetí, vyřízení či zamítnutí Vás budeme informovat na e-mailové adrese v co nejkratší době. Reklamace jsou vyřizovány v souladu se zákony č. 634/1992 Sb. O ochraně spotřebitele a č. 89/2012 Sb. Občanský zákoník.

I když se snažíme, aby naši zákazníci byli spokojeni, musíme připomenout, že se specializujeme na prodej zboží podléhajícího rychlé zkáze, balónků nafouknutých heliem. 

Vzhledem k povaze těchto výrobků nelze objednávku po dodání zrušit, reklamovat ani odstoupit od kupní smlouvy.

Reklamace a vrácení zboží
Reklamace a vrácení zboží

Jaké zboží lze reklamovat?

  • Neseme odpovědnost za jasnou vadu zboží při dodání a vady, které se projeví během následujících 12 měsíců. Dále garantujeme, že produkty jsou po dobu použitelnosti způsobilé k užití.
  • Nezodpovídáme však za nově vzniklé vady spojené s nevhodným užíváním či vady, které odpovídají míře opotřebení během používaní.
  • Upozorňujeme, že vzhledem k obsahu přírodních složek v našich produktech může docházet k případným odchylkám od barvy či vůně napříč jednotlivými šaržemi, které nejsou na závadu produktu. Nejedná se tedy o vadu zboží.
  • Dále upozorňujeme, že za vadu zboží nelze považovat případnou zvýšenou citlivost či alergické reakce na dodané produkty.
  • Vyobrazení produktů na našich internetových stránkách má ilustrativní charakter. Z důvodu inovace obalových materiálů může docházet po určitou dobu k souběžnému prodeji více verzí balení. Nový obal pak nemusí odpovídat vyobrazenému vzhledu, přičemž obsah produktu zůstává původní.

Jaké jsou možnosti řešení reklamace?

  1. Výměna poškozeného zboží.
  2. Odstranění vady dodáním chybějící části zboží.
  3. Vrácení peněz na bankovní účet.

Jak reklamovat zboží?

    • Zabalte produkty, které reklamujete tak, aby bylo zboží maximálně chráněno při přepravě.
    • Vyplňte Reklamační formulář.
    • Vytištěný a podepsaný formulář vložte do balíčku spolu se zbožím.
    • Balíček zašlete na adresu:

 

Irén Matyasovszki
Fajné Balónky
Masarykova 873, Valašské Meziříčí 757 01 
Česká republika